mardi 30 novembre 2010

Bonne fête de St André - Happy feast of St Andrew - bonam sollemnitatem Sti Andreae

3 commentaires:

Hans-Georg Lundahl a dit…

Sancte Primivocate Andrea, qui Matthaeum salvasti a barbaris anthropophagois, salva nos per intercessionem tuam a barbaris nefas et iniquitatem sectantibus. Qui retia reliquisti, impetra nobis promptam fidem, qui fidem et in cruce non desiisti, impetra nobis finalem perseverantiam. Amen.

Ioannes Georgius Lundahl a dit…

Sancte primivocate Andrea
la re mi mi sol fa re la re la

qui Matthaeum salvasti
a barbaris anthropophagois
mi fa la re ut fa la re
fa la fa mi la sol sol la sol

salva nos per intercessionem tuam
a barbaris nefas
et iniquitatem sectantibus.
fa la sol re mi re re mi sol re ut la
fa la fa mi re fa
re mi mi mi fa re re la mi ut

Qui retia reliquisti, impetra nobis
promptam fidem
mi re mi fa re mi mi re mi re fa sol mi
sol fa mi re

qui fidem et in cruce non desiisti,
impetra nobis finalem
perseverantiam. Amen.
mi mi re re mi ut re sol re mi mi re
mi re fa sol mi mi fa re
re re re fa mi la. la re.

Mya a dit…

Thhis is a great post thanks